Az Ecom Testvéreké a 2024-es év legsikeresebb tanfolyama vagy ez csak kamu?

Vissza a címlapra
Az Ecom Testvéreké a 2024-es év legsikeresebb tanfolyama vagy ez csak kamu?

Vajon mire lehet szükség egy jól működő webshophoz? Hogyan lehetséges az, hogy az Ecom Testvérek alig 20 évesek, de máris többre vitték, mint a legtöbb felnőtt? Az e-commerce világában tevékenykedő félig olasz, félig magyar fivérek mára olyan sikeresek, hogy saját tanfolyamot indítottak, ahol olyan vállalkozó szellemű embereknek akarnak segíteni, akiket érdekel az online kereskedelem és a dropshipping világa.

Magyarországon az e-kereskedelem 2016 után indult be igazán. Az akkori piacon még korlátlan lehetőségeink voltak. A belépők között voltak az Ecom Testvérek, akik azóta már nemzetközileg is ismertté váltak. A pandémia alatt indították el saját vállalkozásukat, ami alig 3 év alatt akkora sikerré vált, hogy ma már ők tanítják azokat, akik szintén erre vágynak.

A webáruházak világa

Napjainkban már reklámok ezrei jelennek meg előttünk napi szinten. Sokan követni sem tudják, hogy hol és mit kellene vásárolniuk. Az újabb és újabb termékek miatt hatalmas a verseny egy olyan világban, ahol szinte bármi elérhető az interneten keresztül. Annak tehát, aki ezen a területen szeretne érvényesülni, mindenképpen valami újat kell mutatnia, valami olyat kínálnia, amivel még senki sem találkozott. A gondosan megválasztott portéka azonban fejtörést okozhat, hát még annak a bevezetése a piacra.

Az Ecom Testvérek ebben nyújthatnak hatalmas segítséget azoknak, akik vagy tudják már, hogy mivel indulnának, vagy még csak tapogatóznak a dropshipping és webshopok világában. Szerintük a siker kulcsa minden esetben maga a termék. Mindenekelőtt piackutatásra van szükség, mielőtt valaminek webáruházat építünk, hiszen csak így tudhatjuk meg, hogy mekkora sikerre számíthatunk. A termékkel fel kell kelteni az emberek érdeklődését, fontos a piac, az igények pontos ismerete, a terület feltérképezése.

Nem akarhatunk mindent egyszerre

Egy webshopban kizárólag az azonos termékkategóriákat érdemes kínálni, ha ugyanis több mindennel foglalkozunk egyszerre, akkor nehezebb eredményeket elérni. Ilyenkor sokkal jobb megoldás egy másik webáruház nyitása, ha pedig ez megvan, akkor jöhet a hirdetések kezelése, aminek kapcsán a legfontosabb, hogy megtaláljuk a számunkra legoptimálisabbat. Ezt Márk, az Ecom Testvérek egyik legelső mentoráltja foglalta össze a közönség számára.

Hozzátette, hogy nem előny, hanem sokkal inkább hátrány lesz a sok termék egy helyen történő árulása. Lényegtelen, hogy egy vagy több termékről van szó, ezek mindegyikének képviselnie kell egy erős brandet.

A Ecom Testvéreké a legsikeresebb tanfolyam vagy ez kamu?

A fiatal testvérpáros a sikerüknek köszönhetően ma már tanácsokat tudnak adni olyan személyeknek, akik hasonló körökben szeretnének mozogni. Ennek oka, hogy megalkották az Ecom Testvérek a H-COMMERCE tanfolyamot, amely elméleti, valamint gyakorlati tudást ad át a résztvevők számára. Részletesen megtanítják, hogyan találhatjuk meg a nyerő terméket, de segítenek a megfelelő marketingstratégia kialakításában is.

Az Ecom Testvérek tanfolyama megad mindent, amire egy sikeresen működő online vállalkozáshoz szükség van.

A programban természetesen helyet kapott a vállalkozói gondolkodásmód kialakításának fontossága is. Enélkül nehezen lehet valaki sikeres, hiszen nem tudja hosszabb távon működtetni azt, belebukik, elmegy a kedve, nincs motivációja, így az egész korábbi munkája a kukában landol.

A H-COMMERCE tehát egy olyan tanfolyam, amellyel komoly előnyökre tehetünk szert az online kereskedelmi piacon. Ebben nyújtanak segítséget a coachok, akik folyamatosan támogatják és egyengetik a diákok útját. Az Ecom Testvérek mára 30 külsőssel dolgoznak együtt, akik nélkül már nem lennének képesek minden tanulójukat napi szinten támogatni.

A 2024-es út

Az Ecom Testvérek által létrehozott tanfolyam cseppet sem kamu. Ezt jól bizonyítja, hogy 2024 elején már több mint 800 hallgatójuk volt. Az első osztályú program során olyan nagy cégekkel dolgoznak együtt, mint a Webshippy, a Shopify, valamint néhány budapesti könyvelő. Mindezt kizárólag azért, hogy olyan környezetet biztosítsanak a diákok számára, amire a tanuláshoz és a fejlődéshez szükségük lehet.

Ha még így sem lenne világos mindenki számára, hogy mekkora eredményt értek el, akkor eláruljuk, hogy a testvérek rendszeresen töltenek fel oktató anyagokat YouTube csatornájukra. Emellett számos közösségi médiás felületen jelen vannak, ahol tucatnyi diákjuk bizonyítja, hogy igenis van létjogosultsága ennek a programnak. Az Ecom Testvéreknek köszönhetően rengetegen hagyhatták ott a korábban nem kedvelt munkájukat. Ma már a diákok nagy része teljes munkaidőben a saját vállalkozásukon dolgoznak.

De mi is az Ecom Testvérek közössége valójában? Mit nyújt, amit más tanfolyam nem?

Az Ecom Testvérek közössége két csoportból áll. Ott vannak azok a diákok, akik voltak olyan szerencsések, hogy bekerüljenek ebbe a tanfolyamba. Itt a fiatalok segítik egymást, támogatják a másikat, tanácsokat osztanak, minden nap beszélgetnek, amit részben Discordon tesznek meg. Lehetőségük van arra, hogy élő eseményeken vegyenek részt, ahol a testvérekkel személyesen találkozhatnak.

A másik csoport már több mint 9000 főt számlál. Ők a testvérek Instagram csatornáján vannak jelen, ahol szintén fontos információkat és értékeket osztanak meg a közönségükkel.

Természetesen nem kizárólag ez a két kategória létezik, hiszen nem beszéltünk még azokról, akik rendszeresen követik a nyilvános tartalmakat, nézik a videókat, posztokat. Ők vannak többségben, hiszen a program annyira sikeres, hogy csak nagyon keveseknek adatott meg a lehetőség, hogy csatlakozzanak. Kamunak tehát egyáltalán nem lehet nevezni, sőt, már olyan szinten terjeszkednek és növekednek az Ecom Testvérek, hogy idővel tovább kell majd bővíteniük a csapatukat.

Hogyan jutottak el idáig?

Ha csak röviden kellene összefoglalni az útjukat, akkor azt lehetne mondani, hogy az üzleti modellel még a gimnáziumban ismerkedtek meg az Ecom Testvérek. Azóta töretlenül építik a birodalmukat, aminek meg is van az eredménye, hiszen az utóbbi három év alatt az árbevételük elérte a 1,5 milliárd forintot. Az útjuk cseppet sem volt egyszerű vagy gyors, támogatást kizárólag a szüleiktől kaptak. Nekik már többször meghálálták mindezt, hiszen nem egyszer vitték el őket kisebb-nagyobb nyaralásra.