Opel Business Class Service - kiemelt figyelem a Tormási Autóházban
Az Opel Magyarország huszonötödik születésnapján különleges szolgáltatási és szerviz programot indított flottapartnereinek. Az Opel Business Class Service mindenekelőtt a kis- és közepes vállalkozások számára kínál személyre szabott kiszolgálást mind az értékesítésben mind pedig a szerviz területén. A programot szerdán mutatták be Kecskeméten, a Tormási Autóházban.
Konferencia kamion állt be szerda reggel a Tormási Autóház Külső-Szegedi úti telephelyére. Ide hívták üzleti reggelire a cég kis- és közepes Opel-flotta vásárlóit. Azért, hogy bemutassák számukra az Opel márka új üzleti konstrukcióját, az Opel Business Class Service-t.
Tormási Attila a köszöntőjében kiemelte üzleti filozófiáját: „A második autót már a szerviz adja el! A szervizzel elégedett ügyfél ugyanis marad a márkánál, és újra nálunk választ majd magának autót a kocsi cserénél."
A továbbiakban Tüttő László, az Opel Magyarország Flottaértékesítési Igazgatója a rendszert mutatta be, a Merkantil Bank képviseletében pedig Somoskövi Csaba tartott tájékoztatót a finanszírozásokról.
Tüttő László a márciusban induló programról elmondta:"Az Opel számára kiemelten fontos vásárlók a kis- és középvállalkozások. Az eddigi magyarországi és európai tapasztalataink alapján dolgoztunk ki számukra egy szolgáltatásokból és kedvezményekből álló üzleti csomagot, amivel időt, pénz és fáradságot takaríthatnak meg Opel cégautójuk üzemeltetése során, így több idejük és erőforrásuk marad a tényleges üzletmenetre."
Mint elhangzott, a programban tizenöt Opel márkakereskedés és szerviz vesz részt. Az Opel Business Class Service csomag tíz elemből áll, ezeket nyújtja a programban résztvevő minden márkakereskedés és szerviz:
- külön kijelölt flotta értékesítési és flotta-szerviz tanácsadót alkalmaz.
- az Opel flotta modelljeinek teljes kínálatát be tudja mutatni, ide értve a kishaszon jármű palettát is
- kiterjesztett - azaz az átlagosnál nagyobb - tesztautó parkot tart, külön figyelve az üzleti szempontból fontos modellekre
- kiterjesztett nyitvatartási idővel várja üzleti ügyfeleit (Budapesten 8-18, vidéken 7-17 óra között)
- a szalonokban a program logójával ellátott elkülönített értékesítési és szervizpult várja az ügyfeleket
- az Opel Business Class Service ügyfeleit soron kívüli hibamegállapítás illeti
- A szolgáltatáscsomag része a hozom-viszem szolgáltatás lehetősége
- szerviz csereautó lehetőség: a márkakereskedés az Opel Business Class Service ügyfeleknek csereautó szolgáltatást biztosít három évesnél nem idősebb kifogástalan állapotú Opel gépkocsival díjazás ellenében
- közvetlen telefonvonal üzleti ügyfeleknek, amelyen a flottaértékesítési tanácsadó vagy a szerviztanácsadó elérhető
- A hét minden napján napi 24 órában gépkocsi leadási lehetőséget biztosít.