Kinyitott a TERMOSTAR Kft. ügyfélszolgálata
Ismét lehetőség van személyes ügyintézésre a TERMOSTAR Kft. Akadémia krt.-i ügyfélszolgálatán. Április 8-ától - közel egy hónap után - a megszokott nyitvatartással, a szükséges óvintézkedések betartása mellett várja ügyfeleit a kecskeméti távhőszolgáltató.
Az egészségügyi kockázatok csökkentése érdekében személyes ügyintézés során a következő feltételek betartására kéri fogyasztóit a TERMOSTAR Kft.:
• A biztonságos ügyintézés érdekében az ügyféltérben ügyintézőnként maximum egy ügyfél tartózkodhat. (Kivételt jelentenek ez alól a segítségre szoruló ügyfelek, illetve a tulajdonosváltás bejelentése miatt érkező régi és új tulajdonosok.)
• Kérjük, hogy szükség esetén az épület előtt várakozzanak!
• A fertőzésveszély elkerülése érdekében, kérjük, az ügyféltérbe lépéskor használjanak kézfertőtlenítőt, és minden esetben viseljenek orrot és szájat eltakaró egészségügyi maszkot!
• Sorban álláskor és az ügyféltérben tartózkodás során tartsanak legalább 1,5 méter távolságot!
A TERMOSTAR Kft. továbbra is arra kéri ügyfeleit, hogy a kockázatok csökkentése érdekében válasszák az online vagy telefonos ügyitézést. A személyes ügyfélszolgálatot abban az esetben vegyék igénybe, ha olyan ügyet szeretnének elintézni, amelyhez feltétlenül szükséges a személyes megjelenés.
A sorban állás elkerülése érdekében érdemes időpontot foglalni! Erre a honlapon (www.termostar.hu), valamint a 76/44-80-10-es telefonszámon van lehetőség.