Keddtől kinyit a TERMOSTAR Kft. ügyfélszolgálata

Vissza a címlapra

Június 2-ától a megszokott nyitva tartással, a szükséges óvintézkedések betartása mellett várja ügyfeleit a TERMOSTAR Kft. Akadémia krt-i ügyfélszolgálata. A sorban állás elkerülése érdekében érdemes időpontot foglalni a www.termostar.hu címen elérhető honlapon vagy a 76/44-80-10-es telefonszámon.  

A 40.000 kecskeméti fogyasztó biztonságos ellátásáról gondoskodó kecskeméti távhőszolgáltató az elmúlt időszakban soron kívüli fejlesztések sorát hajtotta végre annak érdekében, hogy ügyfelei otthonuk biztonságából intézhessék számlabefizetésüket, illetve egyéb távhős ügyeiket. Többek között lehetővé tették a csekkek QR-kóddal történő befizetését, és 1000 Ft-ot azonnal jóváírtak azoknak a fogyasztóiknak a számláján, aki a járványveszély miatt az e-számla mellett döntöttek.

A TERMOSTAR Kft. továbbra is arra kéri ügyfeleit, hogy a kockázatok csökkentése érdekében válasszák az online vagy telefonos ügyitézést. A személyes ügyfélszolgálatot abban az esetben vegyék igénybe, ha erre nincs lehetőség.

A június 2-án megnyitó ügyfélszolgálaton biztonsági plexi fal választja el a fogyasztókat az ügyintézőktől. Belépéskor kihelyezett kézfertőtlenítőt lehet használni, a védőmaszk viselése pedig kötelező.

Mivel egyszerre maximum három ügyfél tartózkodhat egy légtérben, a szolgáltató arra kéri fogyasztóit, hogy a várakozás elkerülése érdekében foglaljanak időpontot a www.termostar.hu címen elérhető honlapon, vagy a 76/44-80-10-es telefonszámon.