Hibás e-mail címek okozták a Keol.hu hírlevél szolgáltatásának zavarát

A hírlevél szolgáltatásunkra feliratkozottak közül jó néhányan tapasztalhatták az elmúlt napokban, hogy probléma merült fel az esti hírlevelünk kiküldésével. A problémát azonban mostanra már megoldottuk. (Fotó: pixabay)
A hibát egyébként az okozta, hogy a feliratkozottak igen nagy számban tévesen, hibásan adták meg az e-mail címüket. Volt, aki csak egy-egy betűt hagyott ki - vagy ütött el - belőle, és akadtak, akik a feliratkozás óta szolgáltatót - vagy munkahelyet - váltottak, emiatt új e-mail címük lett, a régi pedig megszűnt.
Ez vezetett oda, hogy a nem kézbesített (azaz „visszapattant") levelek száma néhány napja még 211 volt a kiküldött hírleveleknél. Ez okozta a zavart a hírlevélküldésben. Mára viszont elértük - a hibás e-mail címek törlésének köszönhetően -, hogy ez a szám nulla. Azaz minden olyan olvasónknak, akinek valós, és nem hibás a megadott e-mail címe, el tudtuk juttatni a Keol.hu hírlevelét.
A hibásakat sajnos törölnünk kellett. Ezért arra kérjük azokat az olvasóinkat, akik feliratkoztak korábban a Keol.hu oldalán a hírlevelünkre, de nem kapják a levelet, hogy próbálják meg újra a regisztrációt. Figyelve arra, hogy az e-mail címük nagyon pontosan legyen rögzítve.
Keol.hu