A Business Excellence Díj közönségszavazás nyertese lett a Four Points by Sheraton Kecskemét

Vissza a címlapra
A Business Excellence Díj közönségszavazás nyertese lett a Four Points by Sheraton Kecskemét

A Four Points by Sheraton Kecskemét a Business Excellence díj "Legjobb vidéki business szálloda" shortlistjén lett első a közönségszavazáson.

A Business Excellence Díjat a magyar üzleti turizmusban működő vállalkozások, szolgáltatók honorálására hozták létre. Az alapító célja az volt, hogy olyan hazai turisztikai szolgáltatókat ismerjen el, amelyek az üzleti turizmus területén - tehát például szállodák, rendezvényhelyszínek, szolgáltatók - kiemelkedő minőséget és szolgáltatást nyújtottak az előző évben. 2025-ben már 15. alkalommal került sor a díj odaítélésére.

A döntés két szakaszban zajlott:

1. Szakmai zsűri értékelte a pályázatokat és kiválasztotta az egyes kategóriákban az első három legjobbnak ítélt pályaművet.

2. Az első három indulhatott a közönségszavazáson, amely során a nagyközönség leadhatta a voksát.