Kilencedik alkalommal a legjobb márkák között a DÉMÁSZ

Vissza a címlapra
Kilencedik alkalommal a legjobb márkák között a DÉMÁSZ

A legeredményesebb üzleti márkákat díjazó Business Superbrands Program ismét a legjobbak egyikének minősítette a Nemzeti Közművek áramszolgáltatóját, a DÉMÁSZ-t. A társaság kilencedik alkalommal került a legkiválóbb márkák közé.

A DÉMÁSZ különösen büszke arra, hogy a legjobbak között lehet, mert a márka elnyerésére nem lehet pályázni, a szakmai bíráló bizottság objektív üzleti adatok alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével évről évre 4000 vállalatot vizsgál meg, hogy a legjobb üzleti értékeket megtalálja. A pénzügyi mutatók és a szakmai megítélés egyaránt szerepel a bírálat során.

A DÉMÁSZ márkával már kilencedik alkalommal találkoztak a független bírák és választották ismét a legjobb hazai üzleti márkák közé. A Business Superbrands díj újabb odaítélése igazolja a társaság következetes márkaépítésének eredményét. A Nemzeti Közművek áramszolgáltatója, a DÉMÁSZ a dinamikusan fejlődő „szupermárkák" közé tartozik. A Társaság egy éven át ismét büszkén viseli a legjobbaknak járó Superbrands logót, amely a fogyasztóknak és az üzleti partnereknek is ugyanazt jelenti: a minőség védjegyét.

Kiemelkedő márkákat és követendő példákat akartak felmutatni azok a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szakemberek, akik huszonkét éve útjára indították a Nemzetközi Superbrands Programot Nagy-Britanniában.

A legkiválóbb fogyasztói márkákat 1995 óta a Superbrands Program díjazza, az idén tízéves Business Superbrands Program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki. Valamennyi országban kiemelt szerep és felelősség hárul a zsűrire, ezért kizárólag magasan elismert független szaktekintélyek kerülhetnek be a bizottságba.

A kiválasztás folyamata a világban mindenhol egyformán zajlik. A Bisnode adatbázis előzetes szűrését követően értékelik a társaságok korábbi teljesítményeit és a trendeket. A mérleg és eredményadatok vizsgálata a stabilitásra és az eredményességre világít rá. De áttekintik az üzleti vállalkozások online és offline marketing-aktivitásait is. A zsűri végül pontozással dönt arról, mely társaságok a legjobbak a márkaépítés és a piaci szereplés során.