Országos ügyfélszolgálati versenynek ad otthont Kecskemét

Vissza a címlapra
Országos ügyfélszolgálati versenynek ad otthont Kecskemét

A Magyar Víziközmű Szövetség és a BÁCSVÍZ Zrt. szervezésében Kecskemét ad otthont 2019. október 8-10. között a XV. Országos Ügyfélszolgálati Versenynek és Értékesítési Konferenciának. A helyszín választása nem véletlen, a tavalyi versenyt ugyanis a BÁCSVÍZ csapata nyerte, és ezzel a cég az idei program megrendezésére is lehetőséget kapott.

A víziközmű ágazat rangos eseményének hivatalos megnyitóját október 9-én délelőtt tartották meg a verseny és a konferencia helyszínén, a Sheraton Hotelben. A rendezvény résztvevőit Kecskemét önkormányzatának képviseletében Szeberényi Gyula Tamás alpolgármester üdvözölte. Örömének adott hangot, hogy a BÁCSVÍZ Zrt. tavalyi sikerének köszönhetően ebben az esztendőben városunk fogadhatja az ország minden részéről érkező vendégeket, versenyzőket és kísérőiket. Hangsúlyozta, hogy Kecskemét az elmúlt években óriási változásokon ment keresztül, és hatalmas feladatok előtt áll a következő esztendőkben is. Kijelentette, hogy a város vezetése számára az az igazi öröm, amikor nemcsak a település ér el komoly sikereket, hanem az ott működő cégek, vállalkozások is. Kecskemét fejlődésével kapcsolatos örömteli hírként jelentette be, hogy a város nagy összegű uniós forrást nyert el egy fűtőmű létesítéséhez, melynek megvalósításában jelentős mértékben közreműködhet a BÁCSVÍZ Zrt. is.

A verseny zsűrijének elnökeként köszöntötte a megjelenteket dr. Szalóki Szilvia, a Magyar Energetikai és Közműszabályozási Hivatal (MEKH) elnökhelyettese is. Egyebek mellett arra is felhívta a figyelmet, hogy a MEKH ügyfélelégedettségi felmérése szerint a magyar lakosság a közműves szolgáltatók közül egyértelműen a víziközmű ágazat munkatársainak tevékenységével elégedett leginkább.

A versenyt házigazdaként Kurdi Viktor, a BÁCSVÍZ Zrt. elnök-vezérigazgatója, a Magyar Víziközmű Szövetség elnöke nyitotta meg. Kijelentette, hogy a cégvezetés a mai napig büszke munkatársainak a tavalyi rendezvényen elért sikerére, melynek köszönhetően Kecskeméten tarthatják meg az ideit. Annak a reményének adott otthont, hogy a szervezésben résztvevő kollégák több hónapos előkészítő munkája eredményes lesz, és egy színvonalas program emlékét viszik majd magukkal a jelenlevők.

A köszöntők után a versenyzőké volt a főszerep, az ország minden részéről érkező 17 csapat tagjaira több feladat is várt a két nap során. Az elsőt már a megnyitó előtti napon, október 8-án megoldották. Ez egy szituációs gyakorlat volt, melynek során egy ügyfél személyesen előadott panaszát kellett kezelniük. Az ügyfelet ebben a versenyszámban Szabó Dorottya színésznő, a Kecskeméti Katona József Színház társulatának tagja alakította. A párbeszédekről videófelvételek készültek, és a zsűri ezeknek a felvételeknek a megtekintése során értékelte a versenyzők teljesítményét, hozzáértését, szakszerűségét, udvariasságát. A következő feladat egy írásban érkezett fogyasztói panasz válaszlevélben történő megválaszolása, a felvetett probléma kezelése, a harmadik kihívás pedig egy szakmai teszt kitöltése lesz a versenyzők számára. Az összesített értékelés után a zsűri október 9-én az esti órákban hirdet majd eredményt. A programsorozat október 10-én értékesítési konferenciával zárul, melynek témái között szerepel például az on-line ügyfélkapcsolati megoldások és ügyfélmegkeresések automatizált feldolgozása, a vízmérők évi egyszeri leolvasásának bevezetése, valamint a terepi leolvasó, illetve távleolvasási rendszerek alkalmazása a BÁCSVÍZ Zrt-nél.

Kurdi Viktor érdeklődésünkre elmondta: a versenyzés mellett hosszú évek óta a rendezvény céljai között szerepel az ágazatban dolgozók közötti kapcsolat erősítése, a jó gyakorlatok átadása, illetve újabb szakmai tapasztalatok szerzése is.

Galéria (41 kép)

Összes kép letöltése