A „Panasza van? Segítünk!”című országos kampány Kecskemétre érkezett

Vissza a címlapra
A „Panasza van? Segítünk!”című országos kampány Kecskemétre érkezett

Ismét országos fogyasztóvédelmi kampányt szervez a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH). A körút következő, kecskeméti állomásának 2019. augusztus 15-én a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal adott helyet, ahol közös sajtótájékoztató keretében ismertették a „Panasza van? Segítünk!" című kiadványsorozat két új tájékoztatóját.

A sajtótájékoztatón Scherer Zsolt, a a közmű-szabályozási hivatal szóvivője  elmondta: a villamos energia és a földgáz árát tekintve Európán belül Magyarországon jutunk a legolcsóbban földgázhoz, még a villamos engergiát tekintve is a harmadik legolcsóbb árat kell fizetnünk. A MEKH szóvivője hozzátette: 2013 és 2018 között mind a földgáz, mind pedig a villamos energia és távhő tekintetében megfeleződött a lakossági kikapcsolások száma. Scherer Zsolt hangsúlyozta: amennyiben bárkinek fizetési nehézségei adódnának, jelezze a szolgáltató felé a problémát, hogy közösen tudjanak rá megoldást találni.

Az új tájékoztató anyagok tartalmát dr. Nemeshegyi Benjámin szakmai tanácsadó ismertette. A MEKH munkatársai szerint mindenki kerülhet olyan helyzetbe, amikor nehézséget okoz a mindennapi, komfortos élethez szükséges közművek kifizetése. Hozzátették: fontos, hogy ne kelljen lemondani valamely szolgáltatásról, és lényeges azt is tudni, a szolgáltatóknak milyen kötelezettségeik vannak az adott helyzet megkönnyítésére. A MEKH ezért kiadványban hívja fel a figyelmet a két témakör tudnivalóira - hangozott el az eseményen.

A sajtótájékoztató végén a kiadványokat átadták a kormányhivatalnak, a füzetek az integrált ügyfélszolgáltatokon lesznek elérhetők a lakosság számára.

A kiadványok letölthetőek a következő linkre kattintva: http://mekh.hu/fogyasztovedelmi-kiadvanyok

(Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal)